پادکست آموزشی رفتار صحیح با کارمندان شرکت
در پادکست قبلی در مورد مدیریت افراد سازمان صحبت کردیم اما یکی از مشکلات بزرگ برخی از مدیران این است که نحوه رفتار صحیح با کارمندان خود را نمیدانند. شاید این مساله برای مدتی روشن نشود و تاثیرات منفی آن را نبینیم ولی در نهایت باید یاد بگیریم که چگونه با کارمندان خود رفتار کنیم.
در این پادکست آموزشی ده مرحله مهم را بررسی کردهایم که بتوانیم با افراد روابط بهتری را بسازیم و در عین حال به بهرهوری بالایی نیز برسیم.
رفتار صحیح با کارمندان در ۱۰ مرحله
۱. ایجاد ساعت کاری انعطاف پذیر برای افراد
برای ایجاد تعادل بین زندگی و کار افراد و بالا بردن بهرهوری کارکنان شرکت یک عامل حیاتی است.
۲. احترام گذاشتن به افرادمان
اگر میخواهی احترام ببینی لازم است اول احترام بگذاری
سعی کن با آنها خوش رفتار باشی و رفتار صحیح با کارکنان خود داشته باشی.
۳. کسب و کار خود و فرهنگ شرکت را به آنها نشان دهیم
آنها هیچ ایدهای در مورد فرهنگ شرکت ما ندارند. نباید از ابتدای کار از آنها انتظارات زیادی را داشته باشیم. باید سعی کنیم برای بهبود رفتار آنها اول خودمان الگو باشیم.
۴. بهترینها را استخدام کن
این یک اصل اساسی است که :
برای خواندن ادامه مقاله چگونه با کارمندان خود رفتار کنیم وارد لینک شوید
- ۹۷/۰۷/۱۵