آموزش مدیریت

در این وبلاگ آموزش های مدیریتی داده خواهد شد

آموزش مدیریت

در این وبلاگ آموزش های مدیریتی داده خواهد شد

  • ۰
  • ۰

مدیریت زمان مجموعه ای از ترفندها، تکنیک ها و مهارت هایی است که موجب زمان بندی مناسب برای انجام امور محوله می شود. به بیانی ساده اگر کارهای محوله به موقع و در زمان مورد نظر انجام شود، با بحران کمبود وقت مواجه نشده و مدیریت زمان را در دست خواهیم داشت. استفاده از تکنیک های مهارت زمان نیاز به تمرین دارد و می تواند تاثیر زیادی در زندگی روزمره به وجود آورد. افرادی که مهارت های مدیریت زمان را به خوبی فراگرفته اند، اوقات پر بارتری داشته و هرگز در زندگی شخصی دچار بحران کمبود وقت نخواهند شد.

برنامه ریزی مهم ترین تکنیک مدیریت زمان

صرف زمان زیاد برای انجام کارهای فرعی و غیر ضروری، عاملی مهم در از دست دادن ساعات روز می باشد. هر چیزی که مانع از انجام کارهای اصلی می شود را دور بیندازید تا زمان کافی برای کارهای ضروری داشته باشید. بسیاری از افراد زمان زیادی را صرف بررسی ایمیل ها، مرور صفحات نت، گشتن زنی در فیسبوک و …می کنند. برای اینکه مدیریت زمان را در دست داشته باشید باید بسیاری از موارد غیر ضروری را حذف کنید. برای هر کار زمان مشخصی در نظر بگیرید و طبق زمان بندی سراغ کار بعدی بروید. برنامه ریزی زمانی و مدیریت زمان ازتباط مستقیمی با هم دارند. یک راه ساده برای افزایش مهارت های مدیریت زمان، برنامه ریزی منظم و روزانه برای انجام امور است.

چند وظیفه ای در مدیریت زمان

چند وظیفه ای در مدیریت زمان

برای خواندن ادامه مقاله لینک مدیریت زمان را بزنید
  • ۹۷/۰۷/۱۵
  • پیام اسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی