آموزش مدیریت

در این وبلاگ آموزش های مدیریتی داده خواهد شد

آموزش مدیریت

در این وبلاگ آموزش های مدیریتی داده خواهد شد

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از قدیم گفته اند: کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند. اول کتاب هایی که می خوانید و سپس انسان هایی ک ملاقات می کنید. ممکن است کنترل افرادی که به شکل های مختلفی وارد زندگی شما می شوند، از دست شما خارج باشد، اما این فقط  فقط شما هستید که می توانید با انتخاب کتاب های پر مغز و با محتوا، سبک زندگی، نگرش، طرز تفکر و هر آنچه مستقیما بر کیفیت زندگی شما اثر گذار است را تغییر دهید. برای پیدا کردن کتاب های خوب، می توانید نظر دوستان کتاب خوان خود را بپرسید یا اینکه با کمی جستجو در دنیای اینترنت و فضای مجازی، به لیستی از کتاب های بی نظیر با موضوعات متفاوت دست پیدا کنید. کتاب چهار میثاق، کتاب خِرَد سرخپوستان تولتِک، یکی از بهترین کتاب هایی است که این روزها در دست تمام افراد اهل مطالعه دیده می شود.

چهار میثاق

موضوع کتاب چهار میثاق

عبارت میثاق در زبان فارسی به معنی، قول، پیمان و عهد است و نام کتاب نشان دهنده چهار پیمانی است که نویسنده کتاب به ما آموزش می دهد تا این عهدها را با خود ببندیم و به تدریج با به کار بردن این چهار میثاق در افکار و رفتار خود، زندگیمان را بهبود ببخشیم. در مقدمه کتاب چهار میثاق اینطور بیان شده است که نویسنده کتاب (که فردی با ریشه هایی از سرخ پوستان آمریکای مرکزی است) اعتقادات نژادی از سرخ پوست هایی به نام تولتِک را با بیانی شیوا و قابل فهم در این کتاب گنجانده است. هدف نویسنده از این کار آن بوده است که نسل های جدید با مطالعه و بهره گیری از آموزه های این کتاب، رویدادهای کره زمین را به سوی بهتری سوق دهند.

نویسنده کتاب چهار میثاق معتقد است که اغلب ما در ذهن خود میثاق های منفی ایجاد کرده ایم و به آن ها پایبند هستیم و همین پایبندی های منفی می تواند زندگی ما را دچار مشکلات متعددی نماید. اما می توانیم با کمک گرفتن از چهار میثاق برگرفته از اعتقادات سرخ پوست های تولتک، طی مرور زمان میثاق های مفی را با عهدهای مثبت جایگزین کرده و به موفقیت برسیم.

  • پیام اسمی