آموزش مدیریت

در این وبلاگ آموزش های مدیریتی داده خواهد شد

آموزش مدیریت

در این وبلاگ آموزش های مدیریتی داده خواهد شد

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدیریت زمان مجموعه ای از ترفندها، تکنیک ها و مهارت هایی است که موجب زمان بندی مناسب برای انجام امور محوله می شود. به بیانی ساده اگر کارهای محوله به موقع و در زمان مورد نظر انجام شود، با بحران کمبود وقت مواجه نشده و مدیریت زمان را در دست خواهیم داشت. استفاده از تکنیک های مهارت زمان نیاز به تمرین دارد و می تواند تاثیر زیادی در زندگی روزمره به وجود آورد. افرادی که مهارت های مدیریت زمان را به خوبی فراگرفته اند، اوقات پر بارتری داشته و هرگز در زندگی شخصی دچار بحران کمبود وقت نخواهند شد.

برنامه ریزی مهم ترین تکنیک مدیریت زمان

صرف زمان زیاد برای انجام کارهای فرعی و غیر ضروری، عاملی مهم در از دست دادن ساعات روز می باشد. هر چیزی که مانع از انجام کارهای اصلی می شود را دور بیندازید تا زمان کافی برای کارهای ضروری داشته باشید. بسیاری از افراد زمان زیادی را صرف بررسی ایمیل ها، مرور صفحات نت، گشتن زنی در فیسبوک و …می کنند. برای اینکه مدیریت زمان را در دست داشته باشید باید بسیاری از موارد غیر ضروری را حذف کنید. برای هر کار زمان مشخصی در نظر بگیرید و طبق زمان بندی سراغ کار بعدی بروید. برنامه ریزی زمانی و مدیریت زمان ازتباط مستقیمی با هم دارند. یک راه ساده برای افزایش مهارت های مدیریت زمان، برنامه ریزی منظم و روزانه برای انجام امور است.

چند وظیفه ای در مدیریت زمان

چند وظیفه ای در مدیریت زمان

برای خواندن ادامه مقاله لینک مدیریت زمان را بزنید
  • پیام اسمی
  • ۰
  • ۰

پادکست آموزشی رفتار صحیح با کارمندان شرکت

در پادکست قبلی در مورد مدیریت افراد سازمان صحبت کردیم اما یکی از مشکلات بزرگ برخی از مدیران این است که نحوه رفتار صحیح با کارمندان خود را نمی‌دانند. شاید این مساله برای مدتی روشن نشود و تاثیرات منفی آن را نبینیم ولی در نهایت باید یاد بگیریم که چگونه با کارمندان خود رفتار کنیم.

در این پادکست آموزشی ده مرحله مهم را بررسی کرده‌ایم که بتوانیم با افراد روابط بهتری را بسازیم و در عین حال به بهره‌وری بالایی نیز برسیم.

رفتار صحیح با کارمندان در ۱۰ مرحله


۱. ایجاد ساعت کاری انعطاف پذیر برای افراد

برای ایجاد تعادل بین زندگی و کار افراد و بالا بردن بهره‌وری کارکنان شرکت یک عامل حیاتی است.

۲. احترام گذاشتن به افرادمان

اگر می‌خواهی احترام ببینی لازم است اول احترام بگذاری

سعی کن با آن‌ها خوش رفتار باشی و رفتار صحیح با کارکنان خود داشته باشی.

۳. کسب و کار خود و فرهنگ شرکت را به آن‌ها نشان دهیم

آن‌ها هیچ ایده‌ای در مورد فرهنگ شرکت ما ندارند. نباید از ابتدای کار از آن‌ها انتظارات زیادی را داشته باشیم. باید سعی کنیم برای بهبود رفتار آن‌ها اول خودمان الگو باشیم.

۴. بهترین‌ها را استخدام کن

این یک اصل اساسی است که :

برای خواندن ادامه مقاله چگونه با کارمندان خود رفتار کنیم وارد لینک شوید

  • پیام اسمی
  • ۰
  • ۰

هر مدیر اثربخش و موفق لازم است ۸ مرحله اساسی را در مدیریت سازمان خود طی کند.

باید دقت شود که تمام آن‌ها مرحله به مرحله پیش برود و از قلم نیفتد.

پیتر دراکر می‌گوید :

هر مدیر موفق و اثربخشی شخصیت، نگرش، ارزش، نقاط ضعف و قوت منحصر به فرد خود را دارد. عده‌ای ممکن است برونگرا و عده‌ای درونگرا باشند. اما آنچه باعث اثربخش بودن این مدیران می‌شود، آن است که همگی این ۸ مرحله را طی کنند.

به طور کلی این ۸ مرحله را به سه قسمت تقسیم می‌کنیم که عبارتند از :

  • دانش
  • عملکرد
  • احساس مسئولیت در کل سازمان

باهم به سراغ هر یک می‌رویم تا مراحل را بررسی کنیم.

دانش

نخستین گام این است که در خصوص اقداماتی که باید انجام شود، سوال کنیم.
البته منظورم این نیست که بپرسیم : می‌خواهم چه کاری انجام دهم؟ بلکه پرسش مناسب یک مدیر اثربخش و موفق در این است :

مرحله ۱. چه اقداماتی باید صورت بگیرد؟

زمانی که جک ولش به عنوان مدیرعامل جنرال الکتریک منصوب شد، متوجه شد که نیاز اساسی شرکت گسترش بین المللی نیست. آن موقع جنرال الکتریک در زمینه‌های گوناگونی فعالیت می‌کرد – و البته سود قابل توجهی به دست می‌آورد – اما نمی‌توانست در صنعت الکترونیک حرف اول را بزند.

برای خواندن ادامه مقاله وارد https://payamesmi.com/steps-for-successful-manager/ شوید.

آموزش مدیریت

  • پیام اسمی
  • ۰
  • ۰

هر مدیر اثربخش و موفق لازم است ۸ مرحله اساسی را در مدیریت سازمان خود طی کند.

باید دقت شود که تمام آن‌ها مرحله به مرحله پیش برود و از قلم نیفتد.

پیتر دراکر می‌گوید :

هر مدیر موفق و اثربخشی شخصیت، نگرش، ارزش، نقاط ضعف و قوت منحصر به فرد خود را دارد. عده‌ای ممکن است برونگرا و عده‌ای درونگرا باشند. اما آنچه باعث اثربخش بودن این مدیران می‌شود، آن است که همگی این ۸ مرحله را طی کنند.

به طور کلی این ۸ مرحله را به سه قسمت تقسیم می‌کنیم که عبارتند از :

  • دانش
  • عملکرد
  • احساس مسئولیت در کل سازمان

باهم به سراغ هر یک می‌رویم تا مراحل را بررسی کنیم.

برای خواندن ادامه مطلب به https://payamesmi.com/steps-for-successful-manager/ بروید

وبسایت آموزش مدیریت منابع انسانی

  • پیام اسمی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • پیام اسمی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • پیام اسمی